Cílem Home Stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.
Home Staging je příprava domu nebo bytu k nafocení fotografií pro realitní kanceláře a k prohlídce potenciálních zájemců. Po provedení Stagingu se váš dosavadní domov stane nemovitostí, která bude moci být úspěšně uvedena na realitní trh jako standardní produkt. Tento proces má více do činění s realitní činností a prodejem než s bytovým návrhářstvím. Jedná se hlavně o přípravu domu k prodeji tak, aby prodej byl finančně co nejvýnosnější pro prodávajícího.
Home Staging se netýká stavu nemovitosti. Jestliže dům potřebuje novou střechu nebo kotel ústředního topení, má špatné základy nebo se mu hroutí veranda, bude potřebovat více než Home Staging. Tyto nedostatky by s prodávajícím měl přehodnotit jeho realitní makléř.
Home Staging není ani bytové návrhářství. Design interiéru, zařízení a doplňky, jaké si sami zvolíte, vdechnou prostoru vašeho domova váš osobní charakter a styl. Home Staging je pravý opak. Je to mimo jiné také proces „vyjmutí domova z domu“. Během Home Stagingu interiér vaší nemovitosti připravujeme tak, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorech mohli žít právě oni.
Home Staging je relativně nová služba, která se rychle stává populární u stále většího počtu realitních makléřů a majitelů nemovitostí. Velmi dobře si uvědomují potřebu připravit nemovitost co nejlépe, aby ji mohli prodat rychle a co nejvýhodněji.
Ať už je trh s nemovitostmi živý nebo pomalý, domy a byty se budou prodávat vždy a Home Staging se osvědčivl jako efektivní prostředek k rychlému a profitabilnímu prodeji nemovitostí.
PROČ JE HOME STAGING ÚSPĚŠNÝ?
Home Staging má úspěch, protože kupujícím dává možnost vidět dům takový, jaký opravdu je, bez rušivých dojmů.
Výsledkem této služby není prezentace designu interiéru či jeho vybavení, ale nemovitosti samotné. Je nutné ji připravit co nejlépe a nejefektivněji pro prezentaci na realitním trhu za pomoci velice dobře zvážené investice.
Z našich zkušeností a praxe je důležitější a efektivní u prázdných nemovitostí pro prezentaci na realitním trhu klást důraz na celkový stav interiéru, dobře rozptýlené osvětlení, drobné úpravy, profesionální fotografie v té nejlepší kvalitě. Raději než zbytečné zařizování náhodným vybavením z půjčovny, které nebude nikdy kompletní a stoprocentní, je vhodné připravit dobré podklady k názornému využití prostor ve 2D a případně 3D.
Citováno z webu: www.homestading.cz/sluzby