Naše služby prodávajícím
Pro rychlý a efektivní prodej nemovitosti je třeba oslovit všechny potenciální zájemce. Díky databázi poptávajících klientů a efektivnímu systému reklamy ve všech typech médií jsme schopni najít pro každou nemovitost toho správného kupce. Po zadání nemovitosti do prodeje přes realitní kancelář ZVONEK ihned oslovíme aktuálně poptávající klienty. Ihned po zadání se tedy o nemovitosti dozví klienti, kteří se obrátili s poptávkou na naše realitní makléře. Zároveň začneme nemovitost prezentovat na internetu, vývěskách, v realitním magazíně a po dohodě s majitelem také přímo v místě prodeje.
1. Prezentace na www.zvonek.cz
Webové stránky Realitní kanceláře ZVONEK® patří mezi nejnavštěvovanější realitní portály v regionu, mají moderní vzhled a obsahují řadu moderních funkcí pro prodávající i kupující.
Zájemci o koupi mohou využívat vyhledávání na základě zvolených parametrů. U všech nemovitostí je také možnost nastavit sledování změn, kdy tento hlídač zároveň sleduje také nové nabídky odpovídající zadaným parametrům. Prodávající pak mohou na stránkách nalézt například aktuální informace z realitního trhu, poptávky našich klientů, případně také informace o jednotlivých realitních makléřích.
2. Inzerce na nejvýznamnějších realitních serverech
Nemovitosti prezentujeme také na více než třech desítkách nejvýznamnějších realitních serverů.
Díky této prezentaci se o nabídce dozví klienti, kteří nemovitosti vyhledávají aktivně na internetu. Nabídku našich nemovitostí zájemci naleznou například na serverech Sreality.cz, Realitymix.cz, Realitymorava.cz, Hyperreality, Reality.idnes.cz, Bazos.cz a dalších.
3. Realitní magazín zvonek
Realitní magazín ZVONEK vychází v nákladu 40 tisíc kusů a je určen pro zájemce o bydlení ve Zlínském kraji.
Magazín si klienti mohou sami vzít ze stojanů, které jsou dostupné na nejfrekventovanějších místech (nákupní centra, banky, místa s vysokým pohybem lidí) okresů Zlín, Uherské Hradiště, Vsetín a Kroměříž. Jedná se o jedinečný nástroj při prodeji nemovitostí. Ve Zlínském kraji nevydává žádná konkurenční společnost časopis podobného rozsahu a dosahu. Prohlédnout magazín.
4. Profesionální nafocení
Profesionální fotografie zvýší úspěšnost prodeje Vaší nemovitosti a to nejen co se týká rychlosti, ale především ceny. Prodej nemovitosti je z velké části o emocích a kvalitní fotografie prostě prodává. Díky profesionálním fotografiím se na Vaši nabídku na realitních portálech podívá v průměru až 3x více návštěvníků.
5. 3D scan nemovitosti
3D scan nemovitosti patří k nejnovějším nástrojům, které lze v rámci prezentace nemovitosti využívat. Díky 3D scanu si klient ještě před fyzickou prohlídkou může prostor nemovitosti procházet krok po kroku a zaměřit se na jednotlivé detaily nemovitosti. Virtuální prohlídka nejen že zefektivní prodej Vaší nemovitosti, ale pomůže dosáhnout také vyšší prodejní ceny.
6. Facebook a další sociální sítě
Náš facebookový profil patří k nejsledovanějším v regionu. Návštěvníci zde naleznou nejen aktuální informace z realitního trhu, ale také konkrétní nemovitosti z naší nabídky. Pomocí zacílení, které sociální sítě velmi efektivně umožňují a aktivních reklamních kampaní zajistíme, aby Vaše nemovitost oslovila konkrétní zájemce www.facebook.com/zvonek
7. Dron
Videoprohlídka dokáže zájemcům o koupi danou nemovitost působivě přiblížit a zdůraznit její klady a atmosféru nejbližšího okolí. Videoprohlídka také dokáže proces prodeje nemovitosti zefektivnit, neboť kupující si díky videoprohlídce udělají o nemovitosti bližší představu ještě před prohlídkou, proto Vám budeme následně na osobní prohlídku bytu či domu přivádět pouze vážné zájemce.
8. Videoprohlídky
Videoprohlídka dokáže zájemcům o koupi danou nemovitost působivě přiblížit a zdůraznit její klady a atmosféru nejbližšího okolí. Videoprohlídka také dokáže proces prodeje nemovitosti zefektivnit, neboť kupující si díky videoprohlídce udělají o nemovitosti bližší představu ještě před prohlídkou, proto Vám budeme následně na osobní prohlídku bytu či domu přivádět pouze vážné zájemce.
9. Home staging
Home staging je příprava nemovitosti k prodeji nebo k pronájmu a její profesionální prezentace na realitním trhu. Cílem home staging je ukázat potenciál vaší nemovitosti. Proto se ve spolupráci s profesionály postaráme o zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh zájemců o koupi nemovitosti.
Jedná se například o uspořádání a sladění jednotlivých kusů nábytku, barevné sladění doplňků či osvětlení a další aktivity, tak aby se Vaše nemovitost ukázala v co nejlepším světle. Díky homestagingu lze dosáhnout navýšení kupní ceny až o 15 %.
10. Prezentace v místě prodeje nemovitosti
Při prodeji nemovitosti je velmi důležité oslovit okolí, ve kterém se nemovitost nachází. Podle statistik až 30% kupujících pochází z okolí do 1 km od prodávané nemovitosti.
Proto také věnujeme maximální úsilí do prezentace dané nemovitosti. Toho můžeme docílit díky umístění plachty přímo na nemovitost, případně díky dalším aktivitám přímo v místě prodeje. Díky tomu se nám podaří oslovit také zájemce, kteří nemovitost aktivně nehledají, ale případná nabídka v okolí by je mohla oslovit.